Ny solig dag.

Och jag är litet avundsjuk... hörde av gubben att Johnny o Cecilia kanske är på väg till Thailand...  jag vill också! Kanske inte just dit, men bort. Flyta omkring i ljummet vatten, största bekymret vad man ska äta till lunch. Nåja, vad är väl en bal på slottet? Men jag som varit så tillfreds, vad betyder detta att jag plötsligt vill ha mer?

Behöver verkligen komma igång och träna snart (ojdå, går jag händelserna i förväg nu, kanske ska slippa syrgasen först), har snart inte en muskel kvar på kroppen. Om jag ens ska kunna gå snart måste jag nog göra något.

Tom är tillbaka på Berga, den här veckan ska visst vara "normal", nästa vecka är de i Boden (1,5 vecka) därefter 1,5 v påsklov, skönt. Ska peppa honom att söka jobb då, nån som har något lämpligt från 1 augusti?

De pratar om p-piller på nyheterna (TV4) och hur många tjejer det är som mår skitdåligt av dem, jag känner en... Är det inte helt ofattbart att p-piller för killar inte kommit ännu??? Klart, den biten är väl inget männen ska ta ansvar för, eller? Å andra sidan borde det ju vara en trygghet även för killarna att bara få de barn de vill ha.

Tack Jessica min vän för barnleverans till skola / buss idag!  Nu har Peter ledig vecka så han slipper pussla så mycket. Lagen om alltings jävlighet slog till igen i veckan - balspjutet som vi fått låna av Peter Nylén gick av. Nån som har ett att sälja?

Kommentarer
Postat av: KeeperLena

Min man Jocke hälsar att när vårat balspjut gick av så gick det utmärkt att svetsa ihop med tjockt hardrockstål (va det nu är??? ;)) och det håller super nu. Gick av två ggr innan. (tips från min man till din man).Vet tyvärr inget tillsalu härikring!

2010-03-08 @ 20:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0