Pömsig.

Halvborta mest hela tiden, motar olle (=ajaj) i grinden innan pinan får fäste och hellre no pain och litet korkad än med i matchen och gallskrik. Slumrar till mest hela tiden, skönt faktiskt.
Råkade ju nämna att jag behöver en normal trappa om jag ska kunna ta mig in och ut, utöver att Uffe lovade att komma snarast och fixa provisorisk trappa, svårt att plinta nu va, har inte mindre än tre andra erbjudit sig att hjälpa till med detta!!! Ni är helt fantastiska!
Fick i mig några skedar ärtsoppa och en halv pannkaka, ingen bra matdag idag. Sedan har jag mest slumrat igen, och svettats floder när jag sover.
Blev stolt när jag läste Linns blogg idag - hon har fattat vad det handlar om! Peter ska försöka ta kompledigt i morgon, dels har han en del att göra på dagen, dels vore det gött med litet fredagsmys...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0